Thursday, April 22, 2021

Raastin

Tiedättekö sellaisen raastimen mitä kaikissa kokkiohjelmissa käytetään, sellaisen kahvallisen jolla voi nätisti raastaa vaikka suklaata kakun päälle tai juustoa pastaan?

Olen aina halunnut sellaisen.

Etsin netistä pari vaihtoehtoa, osuvin vaihtoehto maksoi kymmenen euroa.

Ja sitten.

Pään sisäinen ralli siitä että tarvitsenko minä sitä todella jos olen tähän mennessäkin pärjännyt ilman? Jos en käytä sitä koskaan?

Torppasin ajatukseni tällä:

Sillä ei ole väliä käytänkö raastinta vai en, mutta tärkeää on se, että minulla on siihen mahdollisuus.


Ja ostin raastimen.

Ja kuten arvasin, olen leiponut ja tehnyt ruokaa taas enemmän kuin hetkeen, opetellut uusia taitoja, testaillut uusia reseptejä.

Ja nauranut.

Jokin suurempi muutos on selvästi lähtenyt käyntiin. Jännityksellä odotan missä puolen vuoden päästä mennään. 

PS. Viimeistä velkaa on maksettu takaisin nyt 15 %

No comments:

Post a Comment